Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I26v20a84n 47M66a56r42e49k

24. 3. 2016 9:14

"Velké ryby" uspořádaly hon na malou rybku ! 8-oRv

0 2
možnosti
VK

Kde se bere v blogerech ta devótnost?

3 0
možnosti
KLS

..ještě je možnost, že je to prostě dobře placená nádeničina nic víc, k tomu bych se asi přikláněla já...

2 0
možnosti
PV

P20a94v97e33l 68V53é72b25r

24. 3. 2016 9:01

Pokud vás, pane autore, zajímá, komu překáží Babiš, tak například mně a se mnou většině "normálních" lidí. Se svým EET totiž napáchá neodstranitelné škody, když velká masa malých podnikatelů kvůli nepřiměřeným nákladům na zavedení EET zanechá živnosti, a nikdy se už do podnikání nevrátí, i kdyby následující vláda ten šmírovací nesmysl okamžitě zrušila.

Až neseženete krejčího na výměnu poškozeného zipu, až nebudete mít kde si nechat opravit boty, až si budete muset kupovat okamžitě plesnivějící chléb (nejspíš osvědčené značky Penam) - poděkujte za to svému guru Babišovi.

12 1
možnosti
JB

Ježíši už toho nechejte.EET je bič na ty co okrádají a podráží ty poctivé.Většina podnikatelů to vítá,tak už se s tím smiřte,prostě ty daně a mzdy budete platit poctivě tak jako většina z nás!

7 9
možnosti

Chtělo by se říci, že překáží nejlepšímu ministrovi financí, Kalouskovi, ale mám pocit, že nejvíce překáží jiným, více skrytým a více okrádajícím českou pokladnu.

4 8
možnosti
JH

J51a87n 20H43o53z77á23k

24. 3. 2016 8:39

Všem normálně myslícím lidem.

13 2
možnosti
ZK

Zvláštní, jak vzdělaní lidé podléhají sektám.

11 0
možnosti
KLS

Já to říkám od úplného začátku, že je to sekta....

1 0
možnosti
TJ

Překáží zbytku slušných občanů.

14 1
možnosti
JB

Když TOP a ODS káží o morálce,má slušný člověk mrazení v zádech a zvedá se mu žaludekRv

3 12
možnosti
Foto

8-oA když to dělá pan Babiš, tak vám to nevadí???

13 1
možnosti
DV

D96a46v92i71d 79V73l73k

24. 3. 2016 8:29

Skoro se mi nechce napsat Vám to. Mám ke starším lidem úctu. Ale to co jste napsal je hloupost. Vy neobdivujete Babiše, ale legendu o spravedlivém a poctivém miliardáři. Vzbuďte se pane Dubský a začněte přemýšlet mozkem prosím.

25 1
možnosti
ND

Pane Vlku, ráda vás čtu, ale prosím, nenapadejte lidi s jiným názorem, jsem v jedné řadě s autorem, byť si myslím, že dotace pro objekt "hnízdo" tak čisté nebyly, ale opravdu nevím, koho poškodily? Sám AB to vysvětlil, že nikdo o tu sumu nebyl krácen a vůbec, je to zástupný problém a AB docela dobře pokládal otázky, proč za daleko závažnější činy nebyly svolávány mimořádné schůze a já dodávám, kdo má paměť, ví, jak velký koberec máme ve státě, pod nějž už bylo zameteno tolik kauz... a je jasné, že AB šlápl na "prstíky" tunelářům, daňovým podvodníkům a lobistům. Vy jste byl pane Vlku spokojen s minulými vládami? Třeba s vládou Nečase, který byl řízen kde kým (VV, svojí nynější manželkou, Václavem Klausem a já nevím kým jiným). Ty frašky, které vznikaly už nebyly ani k smíchu (krátkodobá ministrně obrany, kvalifikovaná pro tuto funkci "určitě", celá VV a ústupky vůči nim). Co AB vyčítáte? Jeho bohatství? Možná, tento národ měl na úspěšné a bohaté lidi vždycky žáhu (za všechny Vlasta Burian), já nevím, ale tak nějak mi to připadá a toto využívají jeho protivníci.

3 6
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 371x
Absolvent Vysoké školy ekonomické v Praze, ale především osmi desítek let života se všemi starostmi, problémy, ale i s radostmi a zklamáními i snahou znovu povstat. To se musí, i když člověk někdy padne a to se stává. Činný coby redaktor Mladé fronty, Československého rozhlasu, v Československé obchodní komoře. Po druhém osvobození sovětskou armádou pak jako popelář, závozník, dělník na stavbě, pak do roku 1989 v JZD Rozvoj Posázaví v Jílovém u Prahy. Všude jsem poznal dobré i horší lidí.

Seznam rubrik